Bármi, amit Kim Kardashian felvesz/használ/megemlít/reklámoz, garantáltan sikerre viszi: a boltokból elkapkodják, a gyártók lemásolják, de minimum valamelyik online vagy nyomtatott újság címlapjára kerül. Ha pedig ez sem elég, megosztja az Instagramján, ahol csaknem 30 millióan (!) követik mindennapjait. Mikor már azt hittük, Kardashian nem tud érdemben meglepetést okozni, a Harper's Bazaarnak adott interjújában észrevettünk egy érdekes részletet: a celebnő egy átlagos napjáról szóló írásban Kardashian elmondja, hogy reggeli arctisztító rutinjának egyik legfontosabb kelléke egy magyar találmány, amit csak nemrég kezdett használni. Nem is gondolná, melyik az.
Reggel 9 óra: "Épp most kezdtem el használni Erno Laszlo tengeri iszap szappanját" – írja Kardashian, aki a cikk szerint napi átlag 2-3 órát tölt szépségápolással. Az örmény származású celebnő valószínűleg a világ összes vezető kozmetikai márkájának valamennyi termékét kipróbálta már, most pedig egy magyar innovációval, az Erno Laszlo iszapszappannal kísérletezik.
Nem volt nehéz utánajárni a természetesen nálunk is kapható terméknek: a nemzetközi árnál drágábban, 19.490 (!) forintért kapható a Douglasben, a használati utasítás szerint pedig nem kicsit kell kényszerbetegnek lenni hozzá, ha problémamentes bőrt akar: "Öblítsük át 20-szor arcunkat a hatóanyagos vízzel, majd engedjük le a vizet a mosdókagylóból, majd öblítsük át arcunkat 10-szer meleg folyó vízzel!" – mindezek után kíváncsiak lennénk, Kardashian mennyi ideig súrolja az arcát reggelente. A 150 grammos szappan egyébként anélkül tisztít, hogy eltávolítaná a természetes faggyút a bőr felszínéről, a sejtek víztartalmát pedig magnéziumból, nátriumból, káliumból, kalciumból és brómból álló ásványi anyagokkal szabályozza.
László Ernő magyar bőrgyógyász és kozmetológus saját fejlesztésű, világszerte kapható luxuskategóriájú termékeiről ismert, módszerei pedig máig megőrizték pozíciójukat a szépségápolásban és a kozmetikai iparban. Sikereinek köszönhetően megalapította a saját maga után keresztelt The Erno Laszlo Institute-ot, korábbi vendégei között pedig olyan nevek vannak, mint Greta Garbo, Truman Capote, Yoko Ono, vagy Madonna. Hozzájuk képest Kardashian már nem is akkora durranás, mindenesetre kíváncsiak vagyunk, hogy vajon felbérelték a reklámra, vagy tényleg saját magától említette meg a brandet: a reality celeb ugyanis 750 ezer és egymillió dollár közti összeget kér csak azért, hogy valamit reklámozzon – ez átszámítva körülbelül 250 millió forintot jelent. Akárhogy is van, a szappan forgalma valószínűleg fellendül majd a héten, kérdés, itthon hányan rohamozzák meg az üzleteket miatta.