Lopja el Lagerfeld ikonikus napszemüvegét!

A szókimondó, egomán Karl Lagerfeld mindig képes meglepetést okozni: csípős kommentárjaihoz és a nívós divatmagazinok címlapjain pózoló macskájához már egészen hozzászoktunk, a Chanel nyolcvan éves kreatív igazgatója újabban viszont saját videójátékkal rukkolt elő.

A játék természetesen ki másról szólna, ha nem róla. A játékos feladata az, hogy elkobozza a tervező védjegyévé vált napszemüveget, ami nélkül szökőévente egyszer mutatkozik. Mindeközben viszont nem árt cselesnek lenni, mivel Lagerfeld nem csak nem hagyja mindezt, hanem ha bénázunk, még olyan sértő megjegyzéseket is a fejünkhöz vág, mint hogy 'Te vagy az, aki szemüvegre szorul' illetve 'Igazán szánalmas vagy.' Ha netán túl lassúak volnánk, a lábával toporog és unalmában nekiáll fotózgatni is, de az igazán sértő, Adele és Pippa Middletoni mélységekig merülő megjegyzéseit csak a kudarcba fulladt játékok végére tartogatja, ekkor ugyanis a játékos fejéhez vágja, hogy komplett időpocsékolás volt az elmúlt tíz perc és neki erre igazán nincs ideje.

A videojáték egyébként Lagerfeld és a francia Optic 2000 szemüveg nagykereskedés kollaborációjának szerelemgyermeke, a francia játékosok pedig még értékes nyereményekre is szert tehetnek, ha győzedelmeskednek az önimádó tervező felett.

Ha kedvet kapott és móresre tanítaná Lagerfeldet,vagy cak levezetné a feszültséget a tervezőn, a játékot itt találja.

Mustra