Az Urban Outfitters 2012-es áprilisi katalógusában két női modell szájon csókolja egymást. Mivel a tinédzserek a célközönség, a One Millions Mom csoport kiakadt. A vállaltan melegellenes szülők csoportja a Facebookon szólította fel híveit, hogy bojkottálják a márkát. "Mielőtt esélye lenne a gyerekednek arra, hogy megnézze a legújabb Urban Outfitters katalógust, azonnal hívd fel a céget, és iratkozz le. Hívd fel őket, és mondd meg, hogy ha folytatják ezt a fajta hirdetési módot, akkor az üzleteikben sem vásárolsz. A tartalom sértő és alkalmatlan a tinikre nézve, ők a célcsoport" – állt a One Millions Mom Facebook oldalán, de azóta a csoport profilja valamiért elérhetetlen.
Az egész hiszti abból a szempontból nézve igazán érdekes, hogy az Urban Outfitters fejese, Richard Hayne közismerten konzervatív és republikánus, aki a pénzével konzervatív politikusokat támogat. Korábban pont emiatt Miley Cyrus szólította fel Twitteren a követőit, hogy ne vásároljanak az Urban Outfittersnél, ha támogatják a melegházasságot. Úgy tűnik, az Urban Outfitters változtatott, és nagyot lépett azzal, hogy csókolózó nőket rakott a katalógusba, most azonban a konzervatívak akadtak ki.