Kultcég lett a Haribo, már ruhákat is terveztet

Olvasási idő kb. 2 perc

A gumicukor ugyan egy másik blog a Velveten, de most mégis erről lesz szó itt nálunk is, egészen konkrétan a világhírű Haribo gyár nyalánkságairól. A gumimacit 1922-ben feltaláló cég ugyanis úgy érzi, mára kultuszmárkává vált, és efölött való örömét a múlt hétvégén egy tematikus divatbemutató megrendezésével fejezte ki. A fenti modellhez hasonlóan természetesen én magam is inkább díszíteném a ruhámat a medvecukorral, mint hogy elfogyasszam (személy szerint a zöld és rémesen savanyú békákra, a Quaxi Fröschlire esküszöm), de a hajtás után valószínűleg mindenki talál a szívéhez közelebb álló édességet, ehető és/vagy hordható formában.

A németesen erős színű zakó alatt maga a Haribo-reklámember, Thomas Gottschalk is részt vett az eseményen, amire Madonnát nyilván nem tudták volna jelenleg odacsabítani, tekintettel arra, hogy a popkirálynő jelenleg "hard" édességekben utazik (reméljük, olvasta a Velvet nagy nyalókatesztjét), így aztán a szoft gumicukornak mostanában a közelébe sem mehet. Az egyetlen díva, aki imádja a puha és nyúlós gumimacikat tehát továbbra is csak Hedwig, igaz, ő Berlinből származik, a Haribo pedig Chemnitzben rendezte ezt a bemutatót. A ruhákat egyébként Trier, Bielefeld és Graz "képzősei" tervezték, és Chemnitzben augusztus 20-ig megtekinthetők lesznek egy, a Haribo gyár történetét bemutató kiállítással egyetemben.

Fotók: AFP

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek