Jó ideje menő legendássá vált zenésszekkel reklámozni a divatházak körében, a Saint Laurent például hirdetett már a 71 éves Joni Mitchellel vagy Marianne Faithfullal is, míg Marc Jacobsnak Jessica Lange, a Louis Vuittonnak pedig Catherine Deneuve volt a múzsája az elmúlt időszakban, ami jórészt betudható annak is, hogy az anyagi biztonsággal rendelkező idősebb emberek egyre nagyobb szeletét teszik ki a divatcégek ügyfélkörének.
2015 első felében a hatvanas években alapított francia márka, a Paco Rabanne látott fantáziát az ikonikus zenészekben és az élvonalbeli modellek helyett a 69 éves Debbie Harryt, azaz Blondie-t, illetve Iggy Popot szerződtette le limitált szériás parfüm kollekciója, a Black XS Be A Legend népszerűsítésére – írja az átlagosan 39.50 fontra (kb.10.650 forint) beárazott illatról a Vogue.com. "A merész, friss és erőteljes illat jól passzol a veterán sztárok vakmerő és egyedi zenei stílusához” – áll a márka sajtóanyagában a 2005 óta piacon lévő parfümről, amihez ezúttal Jonas Ackerlund lőtte a fekete-fehér kampányképeket az elegáns szmokingban és csokornyakkendőben pózoló punkokról.
Az illatot kikeverő Émilie Coppermann részben hű maradt az eredeti illatanyaghoz és a boglárkafélék rendjébe tartozó hunyort, fekete vaníliát, pacsulit, valamit oudót (az agar fa penésze által képzett gyanta) használt az elkészítés során, melyhez többek között áfonyát, szegfűborsot, tamarindot, ibolyát, rózsát, kakaót valamint massoia fát társított. A Stooges frontembere által promotált parfümben pedig citrom, zsálya, kardamom, fahéj, rózsafa, fekete borostyán, pacsuli és tolu balzsam található.
A 67 éves Iggy Pop egyébként már korábban is dolgozott együtt a márkával, de rábólintott már az Eleven Paris, a Barney's, Jonh Varvatos, illetve a Versace felkérése is, ahogy Blondie is volt már a M.A.C. Cosmetics és a H&M arca az elmúlt években. „Nagyszerű volt újra találkozni Iggyvel. Ő egy igazán összetett tehetség, aki hihetetlen személyiséggel és hanggal van megáldva” – áradozott a szőke énekesnő kollégájáról.