Elhatárolódik műanyag klumpáitól a Crocs

Olvasási idő kb. 2 perc

A Crocs klumpához hasonlító, műanyag surranóinak sikerére valószínűleg megálmodói sem számítottak anno: a pár éve még a fesztivál-szerelések egyik kulcsdarabjának számító csúnyácska papucs a márka védjegyévé vált, amit úgy tűnik, a Crocsnál egyre buzgóbban igyekeznek levetkőzni magukról. A márka most 300, a plasztik lábbelihez egyáltalán nem hasonlító fazonnal rukkol elő a következő szezonra, hogy bebiztosítsa éves profitját és megszabaduljon a skatulyától.

Akármilyen hihetetlennek is tűnik, az ikonikus műanyag klumpák csupán 47%-át adják a Crocs éves bevételének, éppen ezért a márka stabilitásának érdekében ideje volt már valami újjal is betörniük a piacra. A Bloomberg Businessweek szerint a vállalat feje, John McCarvel minden erejével azon van, hogy megduplázza cége éves bevételét, amit most azzal próbál elérni, hogy a kényelmes, viszont elég csúnya dizájn-papucsokat az üzletek hátuljába száműzi és a kirakatokat a legújabb Crocs innovációkkal tölti ki – így azok, akik esetleg még mindig műanyag klumpára vadásznak, kénytelenek megnézni a többi cipőt is a boltban.

A márka parafa szandáloktól, tornacipőktől és leopárdmintás balerináktól várja az áttörést, valamint nem csak nőknek, hanem férfiaknak és gyerekeknek is terveznek, ami alátámasztja a Crocs új mottóját, miszerint "náluk mindenki talál egy hozzá illő lábbelit." A cipők átlagosan 6 ezer forintot kóstálnak, de elérhetik akár a tizenötezres nagyságot is, bővebben a márka hivatalos weboldalán tájékozódhat.

Önnek bejönnek a Crocs új elképzelései?

Kérdés, sikerültek-e tényleg olyan jól a Crocs legújabb kreációi, hogy elfeledtessék velünk a horribilis áron kapható, ronda műanyag klumpákat, illetve, hogy sokan lesznek-e azok, akik befektetnek a szépnek nem mondható, de kényelmes lábbelikbe. Minket egyáltalán nem győzött meg a Crocs, de azért sok sikert kívánunk.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek