Sztárfotóssal és zenészekkel kampányolnak idén a divatházak

Olvasási idő kb. 2 perc

A klasszikus modelleket lecserélve, furcsa reklámarcokkal láttak el minket a divatházak az elmúlt években. Nemrég a francia Saint Laurent kért fel olyan kultikos zenészeket kampányarcának, például Marilyn Mansont vagy Courtney Love-ot. De Iggy Pop is reklámozott már parfümöt Paco Rabanne-nak, vagy ruhakollekciót az Eleven Parisnak. Az amerikai punk egyik alapfigurája, Marky Ramone pedig fagylaltmárkát promoltált a 2012-es szezonban.

A sorba beállt a neves divatfotós, az egyedi külsővel megáldott Terry Richardson is, aki a Valentino kampánymodelljeként villantja meg széttetovált karját, melyben az olasz divatház vörös színű, tüskézett bőrtáskáját és szegecses cipőjét lóbálja – írja a huffintonpost.com.

A provokatív fotóiról ismert Richardson egyébként képkoppintás gyanúba keveredett a napokban, mikor a Part Nouveau nevű blog egymás mellé tette az Aldónak lőtt kampányképét a harisnyás lábakat előszeretettel fotózó Charles Jourdan 1979-ben készített fotójával. Ezt inkább a huszadik század egyik legjelentősebb divat- és reklámfotósa előtt való tisztelgésnek tudjuk be, mint lopásnak, de nézze meg a galériában ön is a képeket!

Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?
Érdekességek