A Telegraph értesülései szerint a Valentinót megvette egy "ismeretlen állami befektetési alap" 736 millió dollárért, bár a hírt a divatház se nem erősítette meg, se nem cáfolta.
A híresztelések szerint a meg nem nevezett vásárló egy katari királyi családot takar, mely akár 852 millió dollárt, 200 milliárd forintot is fizetne az 1959-ben, Milánóban alapított legendás olasz divatházért. A Valentino a napokban elismerte, hogy a márka kizárólagos jogai ebben a hónapban járnak le és valóban tárgyalnak a jövőjéről egy komoly érdeklődővel, akit nem áll módjukban megnevezni.
„Mint már korábban említettük, nőtt az érdeklődés a Valentinóra, több potenciális vásárló is van. A kreatív igazgatók, Maria Grazia Chiuru és Pier Paolo Piccioli kiemelkedő munkája, valamint a folyamatos növekedés felkeltették az érdeklődést a márka iránt” – mondta a WWD-nek az ázsiai piac felé nyitó Stefano Sassi, a Valentino vezérigazgatója.
A Valentinót egyébként 2007-ben vette meg egy londoni székhelyű, befektetésekkel foglalkozó vállalkozás, a Hugo Boss-szal is üzleti kapcsolatban álló Permira 3,4 miliárd euróért, 941 milliárd forintért. A márka értéke sokat csökkent a válság alatt, de idén végre kezdett talpra állni. A Valentinót elismerik divatkörökben, a párizsi Haute Couture Show-t és a ready-to-wear kollekciót is pozitívan üdvözölte a szakma. Sokat lendített a Valentinón az is, hogy olyan hírességek léptek idén vörös szőnyegre ruháikban, mint Keira Knightley, Alexa Chung, vagy Florence Welch.