Teljesen jogos felvetést fogalmazott meg a Huffington Post divatstábja: két magazincímlapot vettek szemügyre, egyiken Ashley Greene fogja a veséjét a decemberi FLARE magazinnak, a másikon Aymeline Valade szorít magához kistáskát a januári japán Vogue-nak. A két képben az a közös, hogy a címlapnők a hónaljukat mutogatják. Ezen felbuzdulva egy galériát is összerántottak néhány hasonlóról, amelyet a képre kattintva megtekinthet.
A lap szerint a hónalj lehet az új peeptoe (vagyis a cipőorr-kivágás), esetleg a celebnőknek sürgősen szellőztetniük kellett magukat, legalábbis a képek ezt sugallják. Szerintünk viszont a hónalj az új csöcs, a menő ismertcsajok ezért mutogatják. Pedig vigyázhatnának, a nők többsége gusztustalannak tartja saját hónalját, igaz, a férfiakkal engedékenyebbek vagyunk e téren.
A hónaljjal kapcsolatos hiedelmekről pedig sokfelé, például itt olvashat. "Az amerikai Kentucky állam déli részén például a fiatal legények vagy a lányok egy almát tettek a hónaljukba, és – miután az megmelegedett – jóízűen megették, mert ez számukra garantálta, hogy a kedvesük szeretni fogja őket." Ez elég komoly fétisnek tűnik, így elsőre.