A modell a jubileumát ünnepfő francia magazin címlaplánya, és ennek köszönhetően több fotósorozatban is szerepel. A Vogue a 90. évfordulójára találta időszerűnek a hét főbűn témáját.
A sorozat egyből a bujasággal indít, bár a képet a többivel ellentétben nem látták el képaláírással, a fotósorozat három combfixben pózoló modellje elég egyértelművé teszi a kép témáját.
A torkosságot a jelenleg legkeresettebb modellnek számító Stone egy csoki reszelékkel beszórt arcú férfimodellel jeleníti meg, a kevélységet a tükörben szemben állva, derék felhúzott szoknyával prezentálja.
A fösvénység koncepciója volt az egyik legszimpatikusabb, az egyértelműen a gazdaságra utaló ékszerek helyett a fő hangsúly inkább a szolgálókon volt, akik ezúttal combfixbe és tűsarkúba bújtatott férfiak voltak. Az irigységet egy forgatás helyszínén tapasztalhatjuk meg, Stone tetőtől talpig beöltözve kamerával a kezében álldogál, miközben a korábban már látott két férfimodell az avarban hempereg, persze női ruhában.
A restséget igazán Stone sem tudta felpörgetni, így a rácsos kapuban kapaszkodó modellről csupán annyit jegyeznénk meg, hogy imádjuk a fekete alapon fehér szíves és lóherére emlékeztető mintájú ruháját. A harag is érdekes megközelítésben jelenik meg, Lara Stone a képen már lecsillapodott, aminek ugye az lehet az oka, hogy már a bokáján csorog az őt feldühítő áldozatának a vére.
A fotósorozatot Steven Kleinnak köszönhettük, aki szerencsére az emberi bűnök fő forrását szerencsére nem giccses, színes képanyagként álmodta meg, mint annak idején a Topmodell leszek amerikai és magyar változata is, és akkor még nem beszéltünk Liptai Claudia és a Playboy által összehozott feldolgozásról.