Az idei divathírek legnagyobb marketingkakija következik. Karl Lagerfeld és a Tokidoki összeálltak egy limitált példányszámban kiadott Lagerfeld babára.
A 25 centis mangakarl semmire sem jó, pont mint mackókarl, hagyjuk is, de a Tokidoki legalább méltó választás volt egy ilyen értelmes termék értékesítésére.
Az olasz cég a japán gügyestílust próbálja emészthetővé tenni, táskákra, övcsattokra, bármire kényszerzubbonyos kis cuki izéket nyomnak. A kivitelezési minőség kifogástalan, de a dizájn kezd fáradni. Öt éve, (az akkor már 30! éves) Hello Kitty első magyarországi megjelenésével nem gondoltam volna, hogy ez a stílus eddig húzza, egyre ritkábban bukkannak fel eredeti ötletek a témában. Kifáradt, vége.
De ettől még léteznek menő tündibündik. A Tündibündi barátok, azaz a Happy Tree Friends, néma South Park plüssországban: