Nyaralás alatt is karcsú maradhatsz: profi stewardess mondja el, hogyan!

Pakold be az edzőcuccod, pihend ki magad, találd meg a motivációd és fedezd fel a legizgalmasabb sportokat az országban, ahova utazol.

Gyakran előfordul veled, hogy amikor útnak indulsz, tanácstalan vagy, hogy hol tudnád megejteni a napi edzésed egy ismeretlen országban. Sophie Jones, egy nemzetközi légitársaság légiutas-kísérője megosztotta az Elle-el, hogy milyen fontos az utazás során is a testmozgás, és hogy ő hogyan tudja kivitelezni azt.

1. Ne eddz közvetlenül repülés után

Sophie azt tanácsolja, hogy egy hosszú repülőút után ne vedd egyből célba az edzőtermet. Menj haza vagy a szállásra, aludj néhány órát, hidratáld magad, csak azután indulj edzeni. Ne erőltesd meg magad, kardiózz lazán vagy nyúlj a könnyebb súlyzókhoz, hagyd, hogy a tested akklimatizálódni tudjon a hosszú út után.

2. Mindig legyen nálad az edzőcuccod

Mivel Sophie légiutas-kísérőként mindössze kilenc szabadnapot kap egy hónapban, nem csoda, hogy nem tud rutint kialakítani az életében. Minden repülésre magával viszi az edzőcuccát, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ott ragad valamelyik városban. "Bepakolom az ugrókötelem és az erősítő gumiszalagomat is, a két alapvető eszközt, amit nem nélkülözhet egy olyan utazó, akinek nincs lehetősége, hogy egy edzőteremben tartsa formában magát az utazás alatt" - mondja. Sophie a HIIT edzéseket ajánlja, amik nem vesznek igénybe sok időt (maximum 30 percet), nincs szükséged hozzá speciális felszerelésre, és szinte bárhol végrehajthatod a feladatait, a hotel szobában vagy akár a parkban is.

🇸🇬 A few months ago I was struggling to get into this pose because I'd lost all the flexibility in my right knee, which was caused by my pelvis constantly being out. After a couple of treatments with @thefixerchiropractic and spending a lot of time working on my squat form in the last few months I'm now free from my knee pain. I owe a big thank to @thefixerchiropractic for helping straighten me out and guide me through where I was going wrong! Time spent in the gym and on the mat soon pays off - I've still got along way to go here but it just shows that sometimes you have to listen to your body and take things back to basics with a little patience 🙏🏼 #thefixer #backtobasics #listentoyourbody #mermaidpose #singaporeyoga #yogamovement

Sophie Jones > FlightAttendant (@theflyingfitfoodie) által megosztott bejegyzés,

3. Derítsd ki, hogy melyik városban milyen órákat tartanak

Sophie mindig utánajár, hogy tartanak-e a jóga vagy HIIT órát abban a városban, ahol éppen landol. Különböző országok különböző edzésformáit kipróbálta már, amikből a számára leghasznosabbnak tűnő gyakorlatokat átvette a saját edzésébe. Azt tanácsolja, hogy próbáld ki a világ minden táján az adott térségre jellemző, izgalmas sportokat: túrázz Fokvárosban a Lion's Head elnevezésű hegyen vagy vegyél jóga órát Balin.

4. Tervezd meg, hogy mit eszel

Leszállás után biztosan te is érzed, hogy a gyomrod nincs igazán rendben. Sophie azt javasolja, hogy vidd magaddal a repülőre a saját elemózsiádat, mert sosem tudhatod biztosan, hogy ott mit fogsz kapni. "Én általában magvakat, salátát, protein szeletet, gyümölcsöt és zöldséget viszek, és lehetőleg keveset eszem. Így a gyomrom már másnap visszaáll a normál állapotába" - mondja. Ha nagy kalóriatartalmú szénsavas üdítő italokat és kiadós, meleg ételeket fogyasztasz, a rosszullét valószínűleg tovább fog tartani. Nem árt, ha tudod, hogy néhány járatra nem engednek fel bizonyos ételeket, de ez sokszor függ attól, hogy éppen ki léptet be.

5. Találd meg a motivációd

Az emberek egy-egy utazás során a rossz időre, fáradtságra vagy az edzőtermek hiányára hivatkozva sokszor lemondanak a sportolásról annak ellenére, hogy mozgásra mindenhol van lehetőség. Egy 10 órás repülőút után az edzés a legjobb módja, hogy energiával töltődj fel. Sophi azzal motiválja magát, hogy megkeresi a város legjobb edzőtermeit, legérdekesebb mozgásformáit vagy futva fedezi fel a környéket.

Blogmustra