Homlokráncolással fogadták a hírt a divat- és reklámszakmában, hogy az Armani 10 millió dolláros, azaz 2,3 milliárd forintos szerződést kötött Cate Blanchett Oscar-díjas színésznővel még márciusban. Most megérkezett az első reklámfotó Blanchettel, amint a cég Sí-illatát reklámozza. A képen a negyvennégy éves színésznő nem csinál valami sokat, szélfútta hajjal, izgalmas macskaszemekkel és félmosollyal az arcán bűvöli a leendő vásárlót. Ha minket kérdeznek, tuti, hogy megérte, mert Blanchett olyan klasszikus szépség, mint Grace Kelly volt.
Ahogy korábban is megírtuk már, a színésznő egyszerűen nem tud hibázni, ha divatról van szó. Nemrég például olyan ruhában jelent meg a Blue Jasmine bemutatóján, ami a nevetségesség és a tökély határán mozgott, mégis végül abban egyeztek meg a bloggerek és divatújságírók, hogy Blanchett szettje tökéletes, bár nehéz megmagyarázni, hogy miért.
Megérte-e vagy sem?
Korábban egyébként arról nyilatkozott, hogy soha nem plasztikáztatna, mert fél a következményektől, illetve hogy házilag készít szépségápolási szereket magának.
Mivel mi már régen elköteleztük magunkat a színésznő mellett, önre vár, hogy eldöntse, vajon érdemes volt-e ezért egy vagyont fizetnie az olasz divatcégnek. Mivel a divatvilágban egyébként is hatalmas összegeket szórnak ki, ezért a kérdés inkább arról szól, hogy Cate Blanchett jó választás volt-e Armani-termékek reklámozására. Önnek tetszik a kép, felkeltette az érdeklődését a termék iránt, vagy teljesen érdektelennek találja?