Adjunk hálát az égnek, hiszen most már mi is megtudhatjuk, milyen Karl Lagerfeldnek lenni. A német tervező ugyanis piacra dobta azt a parfümöt, amely bevallása szerint teljes mértékben tükrözi őt. A neve rendkívül ötletes: Karleidoscope (újra és újra rá kell ébrednünk, hogy a kínos szóviccek ideje még mindig nem járt le), és stílusosan egy kaleidoszkóp alakú üvegben kínálják - írja a Luxpresso.
Az illat alapját pacsuli orpur, laoszi benzoin, tonkabab és pézsma, a parfüm szívét (az illatban dominánsan érezhető esszenciát) pedig a napraforgó – Lagerfeld egyik kedvenc illata –, viola és frézia adja. A parfüm célközönsége egyébként a nagyvárosi, művészi vénával megáldott, 30 körüli nők csoportja. A divattervező nemes egyszerűséggel úgy fogalmazott az illattal kapcsolatban, hogy szentimentális célzattal készült.
A tervező a Coty kozmetikai vállalattal társult, hogy létrehozza az új illatot. A reklámkampányban, amelyet maga Lagerfeld fotózott, Bianca Balti látható, aki korábban a Lagerfeld által készített Pirelli-naptárban is pózolt.