A Swimsuitsforall régóta kínál plus size fürdőruhákat, egészen pontosan azt mondja magáról a cég, hogy ők a legnagyobb ilyen vállalkozás.
A bikiniszezonra egészen egyszerű és hatásos reklámmal készültek: csináltak egy rakás fotót egy rakás ismert plus size modell fürdőruhás fenekéről. A Don't Mind The Gap nevű kampány neve nagyon frappáns angolul, és egyből érthető is, magyarul viszont némi magyarázatra szorul.
Két éve indult az egyik egészen idióta divatmánia, a thigh gap, vagyis az össze nem érő combok okozta lázas rajongás. Angolul a thigh a comb, a gap a rés. A Swimsuitsforall-kampány neve azt jelenti, "Hagyd a fenébe a rést!" utalva arra, hogy a nagydarab nőknek általában összeérnek a combjaik, így náluk nem látható az áhított comb közötti rés, de a kampány szerint ez nem is baj.
A kampány neve egyben utalás is az egyik legbritebb londonizmusra, a Mind The Gap kifejezésre, amit a londoni metróban mondanak be, és szó szerint azt jelenti, hogy figyeljen a résre, ami ugye arra vonatkozik, hogy az ember nézzen a lába elé le- és felszálláskor.