Szinte nem múlik el hét egy említésre méltó Photoshop-katasztrófa nélkül, és nincs másként most sem. Bár az ember azt hinné, hogy az aktuális botrányok miatt az illetékesek egyre jobban ügyelnek arra, hogy minél kevesebbet hibázzanak, vannak, akik mégis reprodukálják azt a szörnyűséget, amit Ralph Lauren cégének megbízásából követtek el Filippa Hamilton modellen egy hirdetés kedvéért. Most az Ann Taylor ruházati márka került kereszttűzbe a honlapján található promóciós fotók miatt, amiknek valljuk be, nem sok köze van a valósághoz.
A Jezebel szerzője össze is szedte azokat a képeket, amikkel a cég megpróbálja hülyére venni az embereket. Ott van például az a fotó, amin egy kb. 120 dolláros selyemruha látható. A holmit bemutató modellnek furcsa módon a válla sokkal szélesebb a csípőjénél. Vagy ott van a fekete és fehér összeállítást viselő lány, akit mintha egy sniccerrel vágtak volna gondosan körbe - megfosztva őt a természetes domborulataitól. És persze nem szabad megfeledkezni a derékrésznél zavaróan gyűrődés- és buggyanásmentes selyemingről sem, ami csekély hatvan dollárba kerül. És persze még van pár nadrág is, amiknél szintén nem stimmel valami.
Úgy tűnik, hogy a kissé furcsa fotók nem igazán zavarják a vásárlókat, ugyanis a hírek szerint az elmúlt pár hónapban jelentősen nőtt az Ann Taylor és Loft márkákat egyesítő vállalat forgalma és bevétele. „A vásárlóknak nagyon tetszett a két márka tavaszi kollekciója, és nagyon elégedettek vagyunk a forgalomnövekedéssel, valamint a negyedév egyéb adataival” – nyilatkozta Kay Krill vezérigazgató. A vezetőség állítólag tekintettel volt azokra a vásárlókra, akiknél döntő szerepet játszik az, hogy mi mennyibe kerül, így több terméknek is csökkentették az árát. Emellett az anyag-, a szín- és a fazonválasztékot is bővítették. Nos, talán nem ártott volna a honlapra felrakott képeknél is ilyen körültekintőnek lenni.