Minden vásárlót érint a Lidl fontos újítása: ne lepődj meg, ha mostantól ezt látod

GettyImages-1381576536
Olvasási idő kb. 2 perc

Egy új, eddig nem látott, vásárlókat segítő hasznos információt tüntet fel a Lidl az akciós újságjaiban: ezentúl logóval jelzik, melyik termék betétdíjas.

Az újítást azért vezette be a német diszkontlánc, mert így a vásárlók számára is egyértelmű, melyek azok a termékek, amikért a betétdíj miatt 50 forinttal többet kell fizetniük. A Mindmegette szerint

az akciós újságokban egy logót helyeznek el a termék ára és a többi termékjellemző mellé.

50 forinttal többe kerülnek a betétdíjas termékek

Mint arról már korábban a Dívány is írt, idén januárban elindult a kötelező üvegvisszaváltási rendszer. Ennek keretében egyes termékekre, köztük a műanyag palackokra, a fém és az üveg italos csomagolásokra is betétdíjat tettek, így a pénztárnál félszáz forintot kell értük fizetnünk. Ezt az összeget azonban visszakapjuk, ha az üres palackokat visszaváltásra alkalmas állapotban – vagyis nem tömörített, olvasható vonalkóddal – egy gépi vagy kézi visszaváltási pontra, a MOHU automatáiba tesszük.

A betétdíjas termékeket logóval jelzik az akciós újságokban is
A betétdíjas termékeket logóval jelzik az akciós újságokban isTom Werner / Getty Images Hungary

Ám miután még a boltok polcain jócskán találhatók még nem betétdíjas termékek is, ezt az üzletlánc az árcédulák mellett az akciós újságok hasábjain is láthatóvá teszi. 

Magyarországon egyébként június utolsó napjáig kaptak haladékot a forgalmazók arra, hogy már minden termékük visszaváltható legyen. 

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?

Érdekességek