2019 a női orgazmus éve volt – mi legalábbis mindent leírtunk róla

A szexről szóló cikkeket egész évben nagyon kedvelték olvasóink, és különösen azok az írások voltak népszerűek, amelyek a női örömről szóltak.

És még mondják, hogy férficentrikusan gondolkodunk a szexről! Ha így is van, olvasni inkább a nők igényeiről szeretünk, legalábbis ez látszik az ebben az évben megjelent felnőtteknek szóló írásaink fogadtatása alapján. Írtunk persze az erősebb nemről is, de legolvasottabb szexcikkeink mindegyike valamilyen módon a nők öröméhez kapcsolódott.

A világ legjobb szexpóza után kutatva nem kifejezetten a női, inkább a szimultán orgazmus kulcsát kerestük, de – nem meglepő módon – ahhoz is a női örömön át vezetett az út. A CAT elnevezésű pozitúrában ugyanis az a pláne, hogy a férfi behatolás közben csiklóingerlést is tud nyújtani partnerének, pusztán azzal, hogy a teljesen hagyományos misszionárius pózban kissé feljebb csúszik. Cikkünk szerint ha minden jól megy, ezzel a kis rásegítéssel simán lehet teljesen egyidejű örömötök.

De nem csak egy út van ám a sikerhez. Egy másik cikkünkben további négy bombabiztos, vagy legalábbis a legtöbb esetben beváló pozitúráról írtunk, és ugyanitt az is kiderült, miért is kell ennyit foglalkozni a témával. Hát azért, mert nagyon sok olyan nő van, aki a sima behatolásos szextől nem tud elmenni. Van még hova fejlődni, annyi biztos, és a fejlődés útja legtöbbször a kettős (hüvelyi és csikló-) ingerlés. 

Rekordideig volt kinn oldalunkon egy szintén a női örömmel, ha nem is csak az orgazmussal foglalkozó cikk. Ebben az írásunkban olyan dolgokat gyűjtöttünk össze, amelyeket a nők többsége izgalmasnak, fontosnak tart az ágyban, férfi partnereik azonban nincsenek mindig tisztában ezzel. Megfelelő tempó, némi malacság és egy csipetnyi keménység? Érdemes megkérdezni a partnert, bejön-e neki az ilyesmi. 

Örülünk, hogy ebben az évben is sokan voltatok kíváncsiak arra, hogyan tehető izgalmasabbá, élvezetesebbé és kielégítőbbé a párkapcsolatnak ez a nagyon fontos része, és büszkék vagyunk arra is, hogy amikor csak lehetett, kiemeltük: nem a fehérnemű, nem a különféle praktikák, afrodiziákumok, még csak nem is a pózok, hanem az őszinte és nyílt szexkommunikáció vezet el az örömteli szexuális élethez.


Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Mustra