18

Csak felnőtteknek

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet. Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését a gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartozik.

"Anyu, miért meztelen a néni?"

Olvasási idő kb. 2 perc

Mikuláson lovagló modellek verték ki a biztosítékot Ausztráliában. Ő is megérdemel egy kis pihenést.

A Honey Birdette reklámjában gyerekek helyett szexi modellek ugranak a télapó ölébe, ami nem igazán nyerte meg az ausztrál szülők tetszését – írja a Daily Mail. A Westfield bevásárlóközpontok egyikében ráadásul a mikulással fotózkodó gyerekektől pár méterre van csak a fehérneműbolt télapón lovagló modellekkel kitapétázott kirakata, ami így fest:

A Mikulás talán nem érdemel ajándékot?

A bejgli helyett szexi fehérnemű beszerzését sürgető reklámmal támadó Honey Birdette egyébként a karácsonyi irodai bulit is újraértelmezte nemrég, természetesen szintén az alkalomhoz képest kissé hiányosan öltözött fehérnemű modellekkel felturbózva a nagy eseményt. Ezzel mondjuk még nem biztos, hogy bekerültek volna a hírekbe, ezért úgy döntöttek, rátesznek egy lapáttal. A „Bocs gyerekek, ma este nem dolgozik a Mikulás!” jeligével elindított télapós reklámmal sikerült is botrányhőssé válniuk, a Mikulással a gyerekektől 10 méterre szexiskedő modellek ugyanis rögtön kiverték a biztosítékot az ausztrál szülőknél.

MONDOM, NE NÉZZ ODA!

„A szinte teljesen meztelen nők társaságában mulató télapót szexualizáló reklámok összezavarják a kisgyerekeket és lehetetlen feladat elé állítják a magyarázkodó szülőket” – panaszkodott egy kiborult anya. Mivel a télapón lovagló hölgyekkel feldíszített kirakatok által csapdába ejtett szülők szemlátomást nem igazán tudnak mit kezdeni az „Anyu, miért van ilyen kevés ruha a nénin?” jellegű kérdésekkel, néhány hete aláírásgyűjtés indult a hirdetések eltávolítása érdekében.

"Nekünk tetszik."

Kérdés, hogy az eddig összegyűlt 56.000 aláírás vajon képes lesz-e változtatni a fehérneműbolt hozzáállásán, az itt-ott egy-egy mellbimbót is megvillantó irodai buli kapcsán őket ért támadásokra ugyanis csak annyit mondott a márka szóvivője, hogy szerinte „csodaszépek” a reklámjaik, és továbbra is úgy csinálnak majd mindent, ahogy addig.

Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?

Érdekességek