Míg az előző években az ékszeriparban hódítottak a kajás (pl.pörköltszaftos, tésztás) kiegészítők, addig a jelenség idén megfertőzte a bútorpiacot is. Más magyarázatot nem igazán találunk arra, hogy miért készített hamburgernek kinéző széket és hot dog kanapét karöltve a holland Studio Job és az olasz Seletti az egyik legmenőbb belsőépítészeti vásárra, az őszi Maison et objet-re.
A dizájnerek egyébként az amerikai popkultúrából merítettek ihletet a tervezésnél, ami valahol igazodik is a Seletti világához, hiszen dobtak már piacra fagyitölcsérre emlékeztető kávés csészét és Warhol féle banán lámpát is az elmúlt években.
Bár az óriásinak kinéző fast-fooddal azért kicsit más a helyzet, ki szeretné ha az egész nappalija egy bazi nagy hot dogból állna? Ráadásul én tuti folyton éhes lennék, ha egy ilyen szófa lenne betolva a sarokba.
Az egészségtelennek kikiáltott gyorséttermi kajákat népszerűsítő Un_Limited Editions névre keresztelt, több kiegészítőből (pl.húspogácsa, virsli vagy uborka-párna) álló kollekció árait sajnos még nem tudjuk, de várhatóan az Ikeás áraknál többe fognak fájni. Addig is szavazzattok, menő hamburgerrel és hot doggal bebútorozni a lakást vagy inkább ciki az egész úgy ahogy van?