Lady Gaga éppen az új albumát promótálja világszerte és látszólag képtelen kimozdulni a lakásából az új kedvenc ruhadarabja, a rózsaszín kalapja nélkül. Az csak egy dolog, hogy a legújabb, Joanne című albumának a borítóján is az van rajta, de abban karaokezta körbe a várost James Corden műsorában, az volt rajta az Apple reklámban és fellépéseken is ezt viseli.
Gladys Tamez kalaposnő készítette az ominózus fejfedőt és ő mesét arról a Daily Beastnek, hogy miért is rajong ennyire az énekesnő a fejfedőért. "A kedvenc színe a halványrózsaszín, de ez képviseli azt az új irányvonalat is, amit Gaga képvisel" - mesélte Tamez, aki elmondta, hogy a rózsaszín kalap sokkal jobban megmutatja, hogy milyen is a valódi Gaga, aki belső tulajdonságaiban más, mint amit a nyilvános szerelései alatt mutat. "Átvitt értelemben a kalap mutatja meg, hogy milyen az új Lady Gaga" - foglalta össze a kalaposnő, aki még azt is tudni véli valahonnan, hogy a kalap adta az ihletet az új dalokhoz, ugyanis az első ötletek akkor jöttek, amikor Gaga a fürdőkádban is ezt viselte.
Ha ön is szeretne egy kalapot fürdéshez, hogy jobban jöjjenek az ötletek, akkor 680 dollárért, vagyis nagyjából 200 ezer forintért rendelheti meg Tamez oldaláról Gaga kalapjának mását, a galériában pedig megnézheti, hogy a rózsszín kalap az énekesnő szerint gyakorlatilag mindenhez passzol.