Lady Gaga ex-stylistja bemutatta első kollekcióját

Lady Gaga egyik kedvenc stylistja, Nicola Formichetti – ő tehet például a hírhedt húsdresszről –még augusztus végén indította el első kampányát művészeti igazgatóként a Dieselnél. Az Inez van Lamsweerde és Vinnodh Matadin által lőtt figyelemfelkeltő hirdetések érdekessége akkor leginkább a reklámba bevont közösségi média és az átlagos külsejű modellek voltak.

A korábban a Thierry Muglernek dolgozó olasz-japán származású Formichetti a Dazed and Confused magazinnal karöltve a minap nagyközönség előtt is bemutatta első, 45 darabból álló #DieselTribute névre keresztelt gyűjteményét, melyet elmondása szerint a márka 35 éves történelme ihletett.

„A látogatás a Diesel olaszországi gyáraiba hihetetlen élmény volt. Ott döntöttem el, hogy az archívumból válogatok és azt tálalom új formában. Ez a kollekció tisztelgés a Diesel előtt” – mondta a stylistból tervezővé avanzsált Formichetti a limitált szériás, kézzel készült férfi és női ready-to-wear kollekcióról, amihez látványos kiegészítőket is tervezett a márka.

A teljes kollekció két részletben érkezik majd az üzletekbe, a farmerek már kaphatóak, a bőr termékekre pedig 2014 februárjáig még várni kell a Diesel rajongóknak. Addig is nézze meg a galériában, hogy hogyan ünnepelte a bohém londoni divatszakma és zenei szféra Formichetti debütálását a márkánál!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek