Az Oscar-díjas színésznő lett a Jimmy Choo cipőmárka őszi-téli kollekciójának reklámarca. Kidman kisebb változtatásokon ment keresztül, a legfontosabb persze, hogy ezúttal vörös bubifrizurája lett. A képeket Mikael Jansson készítette, és Kidman elvileg az Alfred Hitchcock-filmek csábító hősnőjét idézi meg. "Nicole tökéletesen kapta el az őszi-téli kollekciónk hangulatát. A karaktere remekül megtestesíti a Jimmy Choo sokoldalú nőképét: erős, szexis és titokzatos csábító" – nyilatkozta Sandra Choi, a cég kreatív igazgatója. A fotók elvileg a magazinok augusztusi számában jelennek meg először.
Kidman állítólag nagyon élvezte, hogy eljátszhatta ennek az erős, határozott nőnek a szerepét, és sokat dicsérte a fotóst is. "Mikael nagyon ráérzett a dologra, tudta, mit gondolok és érzek, és képes volt a fényképezőjével mindezt lefordítani" – magyarázta a színésznő, aki szerepelt többek között Omega és Chanel reklámokban is. Készült a képek mellett promóvideó is, melyben Kidman roppant dögösen feláll, roppant dögösen megrázza a haját, az ajkát harapdálja, és persze nagyon vonzóan jár-kel.
Kidman persze gondos utómunka nélkül aligha viríthatna ilyen szexiesen a képeken. A kilencvenes évek közepén bukkant fel vonzó ikonként, amikor végre elhagyta a göndörhajú szomszédkislány imázsát. Aztán az évek során csúnya botoxkatasztrófák is megestek vele, valószínűleg az ajkát is feltöltette, többször mókásan szétvasaltatta az arcát, szóval akadtak problémák. Ezeken a képeken és a videón mindezek ellenére egyszerűen tökéletesen néz ki – bőven lehetett benne munka. Ez volt Sandra Choi első kampánya mióta egyedül intézi a cég kreatív igazgatását, nem lőtt mellé.