A nemrég minden idők legrondább Louis Vuitton kollekciójával előrukkoló márka elkészítette legújabb kampányfilmjét “L'invitation au voyage” címmel. A Louboutinéhoz hasonlóan Párizsban játszódó reklám főhőse Arizona Muse, aki a nyakában lógó kulcs segítségével kinyit egy Louvre-ban található Louis Vuitton bőröndöt. Nem sokkal később a Mona Lisa képhez közeli utazótáskában talált borítékkal együtt a Cour Carré udvarán található piros-fehér hőlégbalonnal távozik a múzeumból. A szigorúan titkos információkkal meglépő modellt mindvégig egy titokzatos férfi figyeli a háttérben.
Az Inez és Vinoodh páros által rendezett kisfilm alatt John Murphy In The House – In A Heartbeat című zenéje hallható, ami az olimpiai nyitóünnepélyt is rendező Danny Boyle 28 nappal később című filmjéből lehet annyira ismerős. Nem igazán értjük, mire kíván utalni a 150 éves múlttal rendelkező divatház a zombi-horror filmből hozott zenével, nekünk nem jött meg tőle a kedvünk a vásárláshoz. Ráadásul a liverpooli zeneszerzőnek ugyanez a száma hallható a nyári Strongbow cider kampányfilmben is, mellyel az új körtés ízű italt népszerűsíti a márka. Ön mit gondol, honnan vette a divatház a zombi zene ötletet? A mostanság divatos zombifilm rajongókat kívánja ezzel megfogni, vagy egyszerűen csak megirigyelték a Strongbowtól a sejtelmes filmzenét?