A tavaszi-nyári szezon egyik nagy slágere a hírességek kedvenc körömlakkmárkájának innovációja, a 3D kaviár manikűr volt. A brit Ciate a hűvösebb szezonra is gondolt, a gél, a mágneses és a kaviár lakk után piacra dobta a bársony manikűrt. Az extravagáns 3D technológiával készült bársonylakk egy lakkot, egy színben passzoló bársonyport és egy ecsetet tartalmaz, amivel két lépésben felvihetjük az egyedi anyagot. A limitált szériás, luxus minőségű körömlakkkollekció július végétől a Selfridgesben, továbbá a Twitteren is nyomuló Sephora.com-ról rendelhető meg. A kaviárosnál valamivel olcsóbb lakk 19 dollárért, 4500 forintért kapható három színben, fagyos világosszürkében, sötétkékben és a szezon egyik trendszínében, lilában.
Az idén felpörgött, manikűrmániásoknak kedvező D.I.Y. őrületnek köszönhetően a legújabb trendet ön is kipróbálhatja, mindössze egy hobbiboltba kell ellátogatnia, ahol pár üvegcse, több féle színben is kapható velúr- vagy bársonyport szükséges beszereznie. A körülbelül 500 forintba kerülő velúrport a frissen kilakozott körömre kell szórni, így olcsón elérhetjük a Ciatéhoz hasonló bársonyhatást.