A csipkés arcmaszk az egyik legrégebbi divatkiegészítő, mindig használták bemutatókon, fotókon, de mostanság egyre több divattervező és lapszerkesztő ad modelleire csipkét a smink elemeként. Szemmaszkként, vagy egész arcot takaró fátyolként bukkan fel a csipke a divatanyagokban, előfordul, hogy csipkeszerű sminket kap a modell, nem igazi csipkét.
Akárhogy is, a csipke egyre elcsépeltebb – ami bizony semmilyen trendnek nem tesz jót –, az idei szezonban Jason Wu és a Chanel bemutatóját is csipkés szemtakarók árasztották el, plusz a külföldi divatmagazinok is tele vannak ezzel a frappánsnak hitt kiegészítővel.
A csipke elsősorban arra jó, hogy öt másodperc alatt misztikusabbá tegyük a modell megjelenését, tekintete titokzatossá váljon, kicsit érdekesebb legyen a kép, mint az átlag. De csak akkor, ha nem a csapból is csipke folyik. A fashionista.com szerint a csipkés maszk a pár éve celebkörökben dívó dominastílus valamiféle továbbfejlődése lehet, és lassan ugyanúgy tök unalmassá válik, mint a latexleggingsek és bőrmelltartók -ugye, már egyáltalán nem kapja fel a fejét, ha dominának öltözött kiscsajokat lát az utcán, divatmagazinban meg pláne átlapozza ilyen anyagokat?
Mondjuk a csipkeőrület a magyar divatlapokig még nem jutott el, tehát még időnk sem volt megunni, de ön mit gondol? Önnek bejönnek a csipkearcú modellek? Menő vagy ciki a nálunk még új trend? Szívesen látna csipkemaszkos divatanyagokat, vagy már meg is unta?