Amikor a Wired magazin júniusban előrukkolt az iPadre szánt változatával, kellő sikert arattak, összesen 100 ezer példányban kelt el a digitális lap – írja a Women's Wear Daily. Úgy tűnik, a kezdeti lelkesedés alábbhagyott, és ugyan egyre több magazin elérhető ilyen formában is, csökken az olvasóik száma. A Vanity Fair iPades változatára augusztusban, szeptemberben és októberben még átlagosan több mint tízezren voltak vevők, novemberben már csak 8700-an áldoztak pénzt a digitális kiadványra. A Glamour magazinnál is hasonlókat tapasztaltak, szeptemberben még 4301 ember olvasta a digitális kiadást, ám októberben 20 százalékkal csökkent az eladás, novemberben pedig újabb 20 százalékos csökkenést tapasztaltak.
Nemcsak a divatmagazinok esetében esett vissza az érdeklődők száma, a férfimagazinokra és rájár a rúd, a digitális GQ magazint novemberben ugyan 11 000-en vették meg, de a korábbi átlagteljesítményhez képest körülbelül 2000 olvasóval maradtak el. A Men's Healthre tavasszal havonta átlagosan 2800-en voltak kíváncsiak, de szeptemberben és októberben csak két-kétezer olvasójuk volt. A Wired debütálása nagy siker volt, míg július és szeptember között havonta átlagosan 31 000 letöltést produkált, addig októberben és novemberben 22-23 ezer ember olvasta őket. A kiadók abban reménykednek, hogy a decemberi és a januári számok sokkal kedvezőbbek lesznek, hiszen karácsonyra biztosan sokan kaptak iPadet. Az említett kiadványokon kívül még számos magazinnak van iPadre optimalizált változata - például a People-nek, a Esquire-nek -, de az ő eladási számaikat nem közölték Audit Bureau of Circulations nevű szervezettel.