A táskás cég feldolgozta a túlretusált Madonnával kapcsolatos kritikákat, és a modellvilágban szokatlan, 36-os mérettel rendelkező modellt, Lara Stone-t választották kampányuk új arcának. A legújabb szupermodellnek titulált Stone a tavaszi kampány arcaként debütált, és a csontsovány modellek elleni küzdelem arcának titulált 25 éves modellt a képek alapján máris a fiatal Brigitte Bardothoz hasonlítják.
Persze a szupersztár Madonna távozását nem akarták beállítani bukásnak, ezért néhány kedves mondattal zárta le a cég a túlretusált Barbie korszakát. „Két szezon után egy óriási sztárral, Marc [Jacobs – a szerk.] szusszanni akart egyet, és egy modellel akart dolgozni, de nem akármilyen modellel. Egy új szupermodellre esett a váalsztás” – nyilatkozta a Louis Vuitton kommunikációs igazgatója, Antoine Arnault, aki talán nem is tudott volna finomabban utalna Madonna sztárallűrjeire.
A fotózás témájáról Marc Jacobs elmondta, az új kollekciót a zöld, a természet, a béke és a szerelem jegyében tervezték. Jacobs szerint ezek után már teljesen egyértelmű volt, hogy a modernitást és a szexis szépséget legjobban Lara Stone tudja képviselni.