Aki Instragrammot használ pontosan tudja, hogy az emberek nagy része teljesen rá van kattanva arra, hogy kiposztolja ország-világ elé mit eszik ebédre, vacsorára vagy csak úgy. Ha ön is a tárta már valaha a világ elé azt, amit eszik, akkor örülni fog az új marketingfogásnak.
Angliában ugyanis megnyílt az első olyan, egyelőre csak pop-up jelleggel, azaz ideiglenesen működő étterem, ahol a vacsoráját egy fényképpel fizetheti. Az ötlethez kellett néhány új ízesítésű csirkefalat, illetve halrudacska, ami bevezető kampányaként ingyen kóstolhatják meg azok, akik hajlandóak megosztani ezt barátaikkal Instagram vagy Twitter alkalmazásuk segítségével. Talán vége a zsúfolt hipermarketek közepén felállított, miniatűr mérete miatt igazából értékelhetetlen kóstolóknak? Ön szerint menő vagy ciki egy ingyen ebédért vagy mondjuk ajándék desszertért cserébe reklámoznia egy éttermet vagy terméket? Sőt el tudná képzelni, hogy ilyen irányt vegyenek a promóciók a magyar piacon is?