Nő vagyok, nem hülye

Ha nincs csöcsöd, nem érsz semmit; kussolj, és tűrd, ha átvernek - na ezt üzenik az utóbbi hetek reklámjai. Ja, egyáltalán nem vagyok feminista, csak felhúztam magam.

Mindig, mindenhol sok a hülye reklám, de már annyira immunis vagyok rájuk, hogy szép eredmény, ha felhúznak. Az utóbbi hetekben négynek is sikerült, ráadásul mindegyik a nőket

plasztika

állítja be agyatlan csöcstulajdonosnak.

Legyél Te a karácsonyi ajándék!

Az első versenyző egy plasztikai sebészeti klinika, amely azt javasolja, legyen a kedves fogyasztó a karácsonyi ajándék. "Vedd igénybe bármely plasztikai műtétet most 27% kedvezménnyel! Az intimplasztikai beavatkozások esetén 15% kedvezményt adunk! Nemcsak mellnagyobbítás, hasplasztika, zsírleszívás, szemhéjplasztika, orrplasztika, hanem a kombinált plasztikai műtétek során is kedvező áron szépülhetsz Intézetünkben!" Kire nem törnek hallelujás érzések a gondolattól, hogy ha nem tud kitalálni egy pár zokninál eredetibbet karácsonyra, most olcsóbban varrathatja fel a bal szeméremajkát és a jobb mellét? Fene tudja, nem értékelem túl magam, de még így sem érzem azt, hogy a legnagyobb örömet úgy szerezhetem másnak, hogy nem hasonlítok többet önmagamra.

Az embereknek a melled kell

A DJuice vívmánya: adjunk el telefont azzal az ötlettel, hogy a reklám főszereplője, egy fiú, olyan lányt választ táncpartneréül, akinek a mellei közé fúrhatja az arcát. Ez volna az okos döntés, olyan okos, mint hogy náluk vegyünk telefont. Káprázatos.

Röhögj a csajodon, ha már átverted

A KFC reklámosai azzal a furfangos módszerrel kívánják eladni a kétszemélyes kosarukat, hogy orális félrelépési helyzetbe terelik a hirdetés főszereplőjét. A férfi kajálni hívja a csini kolléganőt, flörtölnek, majd – az anyósvicceknél is eggyel rosszabb stílusban – telefonál a barátnő, féltékenykedik, erre a Stikában Mással Falatozó tagad, és flörtöl tovább. A végén röhögés.

Több jó nőt a közigazgatásba!

A buli hálistennek már állami szinten is megy: a ReGeneráció nevű képződmény a nyári táboroztatás után online videózással szállt be a magyar fiatalok lelkéért folytatott harcba. Ennek jegyében optikailag üresfejű lányokat verbuváltak egy klipbe, amelynek lényege, hogy több jó nőt a közigazgatásba, mert több jó nőt a közigazgatásba. Igen, ennyi az üzenet. Ja, meg pasit is. Mert az jó, ha szép emberek szépen mosolyognak, és céltudatosan néznek, nem? De.

Blogmustra