A Starbucks az év legetikusabb vállalata Európában

Zanza!

Az egymást követő második évben is a Strabucksot találták Európa legetikusabb vállalatának. A cég továbbá Európában és Franciaországban is elnyerte a „Legjobb Kávézólánc” díját. A díjakat Rómában, a 2010-es Európai Kávészimpózium gálaestjén adták át.

„Nagyon megtisztelő a versenytársak elismerése mindazért a folyamatos munkáért, amelyet a legkellemesebb kávé és a legjobb kávézói élmény biztosításáért folytatunk. Elismerése ez egyúttal tisztességes üzletpolitikánknak is, melynek révén hasznos tagjai vagyunk környezetünknek és a helyi közösségeknek” –  nyilatkozta Buck Hendrix, a Starbucks európai, közel-keleti és afrikai ágának igazgatója. - "Az idei év volt az az év, amikor teljes egészében áttértünk a Fair trade jelzésű eszpresszóra, így minden egyes eladott eszpresszó a kávétermelők életének javításához járul hozzá.”

Az elmúlt évben a Starbucks tovább erősítette elköteleződését az etikus működés és a Fair trade termékek iránt. A kávézólánc Európában, a Közel-keleten és Afrikában, öt különféle Fair trade kávébabbal áll vásárlói rendelkezésére.

Jeffrey Young, az Allegra Strategies ügyvezető igazgatója hozzátette: „az elmúlt év során a Starbucks Európa szerte megbízható minőséget kínált, miközben példaértékű etikus magatartással és ösztönző kezdeményezésekkel folytatta piaci tevékenységét. Örömünkre szolgált, hogy a Starbucksnak ítélhettük oda ezeket az európai díjakat.”

A Starbucks a világ legnagyobb Fair trade kávéforgalmazója, amely 2009 során duplájára, több mint 18 millió kilóra növelte az általa eladott kávé mennyiségét. Európában, a Közel-kelet, valamint Afrika tájain együttvéve napi 300 000 adag Starbucks Fair trade kávé kerül a poharakba.

Blogmustra