Öltözzön szomszéd lánynak pár ezerből

A '70-es évek óta piacon lévő Big Star nem sokat változtatott idei kollekcióján sem, így kockás inget és farmert egészen biztos találunk idén is a Dr. Jeansben.

A kötelező ruhadarabbá vált farmert a negyvenes években még munkaruhának használták, autószerelők és gyári munkások viseletének számított. Andy Warhol klasszikusnak számító mondata, a „farmeremben szeretnék meghalni” gyökeresen megváltoztatta az emberek farmerhez való viszonyát.

Az alapdarabként funkcionáló nadrág mára nélkülözhetetlen a mindennapokban, ezt jól tudják a nagy divatházak is, bár érdemesebb olyan márkát választani, melyek kifejezetten az időtálló farmer gyártására specializálódtak.

A Svájcban alapított, mára lengyel kézben lévő Big Star megbízhatónak számít a piacon, 1972 óta gyártja designos és kényelmes kék ruhadarabjait. Nyugat-Európában már a nyolcvanas évek elején jelentős sikereket ért el, amit  a mai napig jól kamatoztat az üzleti életben, de hazánkban egyelőre leginkább a Dr. Jeans üzleteiben találkozhatunk termékeikkel.

2012-es tavaszi-nyári kampányuk főszereplői fiatal, szomszéd srácnak is beillő modellek, a brazil származású Fran­cisco Lachowski, Jonathan, Kevin Sam­paio, Mal­go­sia Piernik, Patr­cyja Wal­czak, Patrycja Gardy­ga­jlo és Willy Cartier. A lazán elegáns együttesekben pózoló modelleket a Párizsban élő angol fotós, Simon Procter örökítette meg  Pawel Marczewski stylist közreműködésével.

A stúdióban rendezett kampányfotózás jó választás volt, a fehér háttér még jobban kiemeli a kék anyag szépségét, még akkor is, ha legutóbb a kilencvenes években láttunk ehhez hasonló reklámképeket. A szezon lookbookjából kedvencünk a márványgombos farmering, az optikailag karcsúsító farmer és a gyárilag szaggatott világos nadrág, ami 13000 és 16000 forint között kapható. Önnek hogy tetszik a Big Star termékei?

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek