Konditerem a konditerem nélkül: így használd a TRX-et

Akár otthon, akár a teremben. Ha kipróbálnád a teremben a TRX-et, ez a videó az alap és legfontosabb, amit látnod kell!

Konditerem a konditerem nélkül – ezt nyújtja a TRX, amely egy hordozható és bárhol rögzíthető hevederrel helyettesíti a súlyzók és gépek sokaságát, és mindössze pár négyzetméternyi hely kell hozzá, no meg persze a saját testünk. Megnéztük már mi is, hogy vajon mennyire hatékony, és beleszerettünk. Most pedig egy egész testes kezdő edzéstervet mutatunk nektek Pozsonyi Zsolt edzővel. Zsoltnak köszönhető, hogy a TRX Magyarországon is elterjedt, illetve ő indította el az eszköz forgalmazását nálunk, így a legjobb helyről hoztuk az infót! 

Miért a TRX?

A TRX a gyógytornától az élsporton át a testépítésig mindenütt megtalálható. A jógában és a pilatesben is – sorolja az edző. Hosszúsága variálható, kezdőtől az élsportolóig, mindenki megtalálja a neki megfelelő nehézségi fokot. Több mint 300 gyakorlat közül lehet válogatni, de szinte korlátlanul variálható a TRX. Használatával erősebb, rugalmasabb és fittebb lehetsz, mint valaha. 

Zsolt szerint, ha az ember jól táplálkozik, akkor már egy hónap alatt át lehet látható változást elérni. Fejlődnek az izmok, az anyagcsere is felgyorsul, felesleges kalóriák égnek el, így lehet a testzsírszázalékot is csökkenteni.

Nézzétek meg ezt a 10 perces videót, ahol nemcsak egy komplett kezdő edzéstervet találtok, hanem Pozsonyi Zsolt azt is elmagyarázza, melyik gyakorlatot hogyan kell helyesen végrehajtani, mik a  leggyakoribb hibák! 

A nehézséget a TRX esetében igen könnyen állíthatjuk: a titok, hogy közelebb vagy távolabb megyünk a felfüggesztéshez. Minél közelebb vagyunk, annál könnyebb, és minél távolabb, annál nehezebb. 

 
Szeretem a testem! - Edzés, diéta, életmód
Zárt csoport · 27 tag
Csatlakozás a csoporthoz
Egy közösség Neked, Érted - egy fittebb, egészségesebb, boldogabb életrét! Egy olyan oldalt szerettünk volna létrehozni, ahol hiteles, értékes tarta...
 
Mustra