Felismered, melyik márkához melyik szlogen tartozik?

GettyImages-458126133
Molnár-Zolnay Fruzsina

Az anyatejjel szívjuk magunkba a különböző hangzatos szlogeneket, amiket tényleg álmunkból felkeltve is fújunk, de vajon arra is emlékszünk, mit reklámoznak?

Just do it”  és Be your way”, mert I'm lovin' it!” Egész jól el lehetne szlogenekkel beszélgetni, de ha már ennyire törik magukat a reklámszövegírók és a marketingszakemberek, azért azt is sikerült beégetniük a memóriánkba, hogy melyik mit reklámoz?

Tegyünk egy próbát!

Minden kérdés megválaszolására 40 másodperc áll rendelkezésedre. Jelöld meg a helyes választ, vagy várd ki az idő végét, vagy kattints a "Következő kérdés" gombra. A linkre kattintva elindul a játék.

Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbáld meg újra.

Indulhat a kvíz!

Az értékelést lejjebb találod.

Értékelés:

0–3 találat: Khömmmm… Kezdjük az alapoknál: „Calgonnal a mosógép is tovább él!” És így tovább! Még hosszú az út előtted, de van remény, mert „Impossible Is Nothing”.
4–6 találat: Have a Break, Have a Kit-Kat”, és ha már úgyis szünetet tartasz, gyakorolj egy kicsit! A helyzet nem reménytelen!

7–10 találat: „Taste the Feeling!” Érezd és élvezd a győzelem ízét! Gratulálunk!

Mentes Anyu szakácskönyvek

 

„A kevesebb több. A mentes jobb."

 

Nemes Dóra újságíró, a Mentes Anyu márka és közösség megálmodója, de mindenekelőtt kétgyerekes anyuka. Szakácskönyveiben kipróbált recepteket válogatott össze, amelyek az inzulinrezisztensek, cukorbetegek, vagy életmódváltók étrendjébe passzolnak.

A könyvekbe most betekintést nyerhetsz. 
Amit az online lapozgatóban megtalálsz:

  • Tartalomjegyzék
  • Előszó
  • Részlet Étrendem - Szarka Dorottya dietetikus kisokosából
  • + 1 recept is!

Mentes Anyu szakácskönyve 1+2 kedvező áron online rendelhető!

 

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Mustra