Státuszszimbólum lett a zokni

Olvasási idő kb. 2 perc

Beleszagolhatunk a gazdagok világába a 25 ezres dizájner zoknival. Szerinted menő vagy ciki az új divathullám, szavazz!

Azt sajnos nem tudni, hogy mennyire viszik a túlárazott, 1200 dolláros (kb.308 ezer forint) kapucnis pulcsikat és a 2000 dolláros (kb. 514 ezer forint) szakadt Vetements farmerdzsekiket az üzletekből, de a Net-a-Porter luxuswebáruház alelnöke, Sarah Rutson még az év elején nyilatkozta a Global Buyingnak hogy a Vetements logós sportzoknik rendkívül népszerűek a vásárlók körében.

Olyannyira, hogy az elmúlt öt munkanapban 500 darabot adtak el a 95 dollárra (kb. 24 ezer forint) belőtt kiegészítőből, de más kiskereskedők is hasonló eladásokról számoltak be. Tehát ha zoknicsizmába nem is fektetnél be az ősszel, azért egy sportzokni még megérhet egy próbát.

Persze nemcsak a Vetements nyomul sportzokniban, a hasonlóan menőnek számító Off-White, a Prada, a Balenciaga és a Thom Browne is dobott piacra drága zoknit, de a “leglehúzósabb” talán a Gucci, aki nem szégyell 455-520 dollárt (kb.133 – 117 ezer forint) kérni egy logós vagy aranyszálas kiegészítőért. Bár az olasz divatháznak a Vetements-hoz hasonlóan nagyon fut a szekér, gyakorlatilag bármit divatba tudnak hozni és azt le is tudják nyomni a kőgazdag vásárlók torkán .

Persze megvan a pszichológiája annak, hogy miért ilyen népszerűek a dizájner zoknik. Ahogy a drága gyerekcuccok esetében, úgy itt is elérhetővé teszik az átlag vásárló számára a luxus életérzést, aminek köszönhetően anélkül beleszagolhatunk a felső tízezer világába, hogy bármit is megvettünk volna a divatház szezonális kollekciójának alapdarabjából.

A galériára kattintva megnézhetitek, hogy nemcsak pacskerrel, de elegáns szandállal, tornacsukával, bakanccsal és körömcipővel is ér kombinálni a fura státuszszimbólumot. Miután kinézelődted magad, a menő vagy a ciki gomb megnyomásával elmondhatod véleményed a divathullámról!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek