Nem újkeletű téma a divatvilágban a kor, az egészséges testkép és a sokszínűség kérdése, de az elmúlt időszakban azért mégis tapasztalható egyféle elmozdulás a szakmában, aminek köszönhetően egyre több divatház foglalkoztat plus-size modelleket vagy olyan idős ikonokat, mint a 69 éves Helen Mirren, a 80 éves Joan Didion vagy a 65 éves Twiggy. A sokat vitatott témakört egy sajátos módon dolgozta fel a New Yorkban élő fotós és színésznő, Sasha Frolova, aki személyesen is megtapasztalta, hogy lelkileg és fizikailag mennyire megterhelő elvárásoknak kell megfelelni az általa hihetetlenül szűklátókörűnek tartott divatiparban.
A szabadúszó Frolova az általa legszebbnek tartott nőt, a nagymamáját kérte fel arra, hogy pózoljon a fotósorozatához, melyben olyan világmárkák kampányait dolgozta fel, mint az Altuzarra, Marc Jacobs, a Hood by Air, Jeremy Scott, a 3.1 Phillip Lim vagy a Rodarte. Az eredmény felkavaró és látványos lett egyszerre, ráadásul sajátosan feszegeti a határait a kizárólag fiatal modellekre kíváncsi iparnak – írja a refinery29.com a projectről, amiben a sminkes Carson Stern és az utómunkáért felelős Jacqueline Harriet részt vett.
„A nagymamám mindig nagyon bezárkózott, amikor a koráról kérdeztük, úgyhogy nincsen információm arról, hogy valójában mennyi idős lehet” – mondja a divatvilág hagyományos sztereotípiáit újragondoló Frolova, aki szerint nem kell mindent elhinni a populáris kultúrának, mivel a szépség egyáltalán nem múlandó, ahogy nem is korfüggő. Nekünk kicsit úgy tűnik, hogy a nagymama annyira nem élvezte ezt a fotózást, de ha érdekli a teljes "Fashionweek" névre keresztelt sorozat, akkor ide kattintva ön is kiszörnyülködheti magát benne. Itt pedig az idős rokont felhasználó művész további munkáit találja.