Seggel reklámozzák a térdzoknit

Olvasási idő kb. 1 perc

A The Hundreds egy népszerű urban divatmárka, vagyis alapvetően laza, városi fiataloknak szánt cuccokat gyárt a kulcstartó szintű kiegészítőktől a sapkákon át a kabátokig mindent. A 2012-es tavaszi kiegészítők egyik új eleme a Physical elnevezésű zokni.

A cég elég ötletes volt, a zoknival reklámozza a legújabb katalógusát. Egészen pontosan néhány formás fenékkel, amelyek gazdái Physical zokniban ugrálnak egy ágyon. A cég tavaszi katalógusának más termékeit nem láttuk reklámokon, csak a tíz dolláros zoknit.

A Physical egyébként semmi különös, egy fehér térdzokni, a szárán Hundreds felirattal, szürke-fekete, sárga-kék, illetve piros-kék színösszeállításban.

A képeket Natalia Mantini készítette, aki mostanában Natalia Brutalia néven ismert inkább. Brutalia néhány évvel ezelőtt kezdett a The Hundredsnél dolgozni, de nem fotósként, hanem titkárnőként.

A The Hundreds leírása szerint Mantini először a munka mellett kezdte hobbiból fotózgatni a barátait, később elkezdett fotós munkákat kapni, koncerteket, interjúkat fotózott, majd megalakította a cégen belül a saját márkáját, a Meow-t. Tavaly év elején távozott a recepciós pozícióból, hogy a Meow-ra koncentráljon, és a székhelyét Los Angelesből New Yorkba helyezte át.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek