Scarlett Johansson vad és szexi az új Mango kampányban

A színésznő lesz a Mango következő kampányának is az arca. A spanyol cég nem először kérte fel Johanssont, hogy reklámozza a termékeit, először 2009-ben szerepeltették őt Penelope Cruz után, aki évekig dolgozott nekik. A cég indoklása szerint azért választották akkor Johanssont, mert sikkes, független, vérbeli kozmopolita, vagyis igazi Mango-nő. A színésznő egyébként legutóbb a Cosmopolitan címlapján villogott.

 

Nyáron mutatják be a színésznő következő, nagyobb dobásnak szánt filmjét, a Bosszúállokat, úgyhogy nem árt, ha valahogy fenn tudja tartani maga körül azt a csillapíthatatlan érdeklődést, ami az interneten felbukkant meztelen képei után kirobbant. Johansson egykori férjének, Ryan Reynoldsnak szánta eredetileg a képeket, amikből aztán 2011 egyik legnagyobb mémje keveredett.

Mustra