Tovább „szárnyal a budapesti VictoriaShop”

femina cover photo

2018-ig minden évben megrendezésre került a leglátványosabb divatshow, ahol a legújabb fehérnemű trendeket mutatták be. A tollakkal, szárnyakkal ékesített karnevál meghatározó eseménye volt a divatszakmának, hiszen nem csak szórakoztatja a nagyközönséget, de az ízlést is formálja. A Victoria's Secret évente csak egyszer volt látható élőben – a show keretében – viszont minden alkalommal igazi jelenségként tűnik fel a szemet gyönyörködtető szettjeivel. Az angyalok boltjaként is emlegetett shopban exkluzív fehérneműket, kozmetikumokat és egyéb kiegészítőket egyaránt fellelhetünk, de nagyrészt leginkább illatszerek közül válogathatunk kedvünkre. A társaság csak Észak-Amerikában 1017 üzlettel rendelkezik, a forgalmuk pedig világszerte több mint 7 milliárd dollár.

A Victoria's Secret fehérneműt és illatszert gyártó vállalat alapítója az amerikai Roy Raymond évekig tanulmányozta a fehérnemű piacot, mielőtt megalapította a világmárkát, mert olyat akart megalkotni, ami különleges és egyedi. Mára a Victoria's Secret az egyik legismertebb és legsikeresebb fehérnemű márka, melyért nemcsak Amerikában, hanem világszerte nők milliói rajonganak.

A siker titka nem csak a csodás fehérneműkben rejlik, hanem Victoria's Secret angyalaiban, akik mára fogalommá váltak. A márka ugyanis rendelkezik hivatalos angyalokkal, akik a divatshow kifutóján és a kampányokban is, arcukat és testüket adják a kívánt látvány eléréséhez. Victoria's Secret angyalnak lenni a modell szakma csúcsát jelenti, csakis a legkeresettebb lányoknak volt esélyük a parádés bemutatón fellépni és a pompás fehérneműkben a kifutón végig vonulni. Ez a hatalmas lehetőség néhány magyar topmodellnek is megadatott, így Palvin Barbinak, Ebergényi Rékának vagy Mészáros Dórának.

002. Mamut kirakat 2.

A koronavírus okozta nehéz gazdasági helyzetben számos nagy márka kényszerült szűkíteni üzleti hálózatát, A Victoria's Secret fehérnemű-márka anyacége, a volt tulajdonos L Brands is bejelentette májusban, hogy véglegesen bezárja 250 Észak-Amerikában található üzletét. Liszt Ferenc repülőtéren levő más cég által üzemeltetett “tax free” VS üzlet is bezárt 2019 végén. Hivatalosan itthon eddig csak VictoriaShopban érhető el, de most már két helyen minden nő hőn áhított álma, a VS szexy és különleges terméke, ami több, mint termék, összetett életérzés és szerencsére már nem kell messzire mennünk ezekért a csodás árukért. A VictoriaShopot üzemeltető Kft. 2012-ben nyitotta meg első üzletét Budapest belvárosában, a Victoria's Secret Stores INC-vel, valamint a hatóságokkal szoros ellenőrzés és együttműködés keretében egy speciális megállapodás alapján. A Régi posta utcában található multibrand üzlet további érdekessége, hogy gyönyörű műemléki környezetben helyezkedik el és modernebb belsőépítészeti megoldások között várja az érdeklődőket. A vállalkozás fejlődéstörténete számos érdekes eseményben, feladatban, küzdelemben, sikerben és örömben bővelkedik.

A turisták mellett a magyar vásárlók is előszeretettel látogatnak el a főváros szívében lévő kis ékszerdobozként tündöklő üzletbe.
A VictoriaShop csak Budapesten számos egyedi terméket tart készleten, melynek nagyrészét exkluzív fehérneműk, parfümök, kozmetikumok, valamint kiegészítők teszi ki. Az üzlet igazi különlegessége, hogy a főiskolás nők életmódmárkájaként alkotott PINK termékek is elérhetők.

„Nagy öröm számunkra, hogy a külföldi turistaforgalom csökkenése mellett a VictoriaShop üzlet talpon tud maradni, hiszen tulajdonképpen nincs valódi, hozzá mérhető versenytárs jelenleg a piacon. Az exkluzív üzletünk iránt mutatott nagy érdeklődés egyértelművé tette számunkra, hogy vendégeink úgy vélik: átlagtól kiemelkedő különleges fehérneműkre továbbra is nagy az igény. A visszatérő vásárlók azt vallják, hogy ezeknek a termékeknek a kényelmes viseletén túl jelentős az egyedi üzenete és az egyedülálló életérzése” – meséli az üzlet alapítója.

A hazai Victoria's Secret-rajongók örülhetnek, ugyanis megnyílt a második üzlet Magyarországon!Ha a Lövőház utcában sétál, biztosan megragadja tekintetét az extravagáns kirakat mögött felcsillanó provokatív fehérneműk, különleges és gyönyörű kiegészítők sokasága. A COVID-19 ellenére is kiemelt üzlettel frissen megnyílt a budai oldalon az új multibrand üzlet, ami egyéb világmárkák termékeit is forgalmazza. Kellemes meglepetés, hogy a gyönyörű fehérneműk mellett hálóruhákat, trendi parfümöket szépítőszereket és kiegészítőket is mindenki talál kedvére, ami az üzletben nemcsak megtekinthető, hanem ki is próbálható az online vásárlással ellentétben. A kozmetikumok között eufórikus, csillogó testpermeteket, testápolókat és parfümöket is találunk.

„Több, mint nyolcévnyi kemény munka van mögöttünk. A hosszú évek alatt rengeteg külföldi és magyar vásárlót szolgáltunk ki, ezért hosszú hónapokig terveztük, hogy hol és milyen legyen az új exkluzív második üzlet, de azt gondolom, hogy a jogi megállapodások adta szigorú üzletkialakítási követelményeknek megfelelve a végeredmény több, mint varázslatos. Bátran kijelenthetjük, hogy a VS magyaroroszágra való behozatalával páratlan kezdeményezést sikerült megvalósítani, hiszen a VictoriaShop nemcsak hazai, de régiós szinten is egyedülálló választékkal és árukészlettel, magasszínvonalú környezetben várja az ide látogatókat” – vélekedik az ügyvezető igazgató.

005. Mamut 1.

A második multibrand üzlet hivatalos megnyitójára szeptember elején, zártkörű esemény keretében került sor, a Mammut 1 bevásárlóközpontban, ahol a résztvevők elsőként csodálhatták meg az áruház kirakati installációit is, amelyeket a fényűzés, az elegancia és természetesen a VictoriaShop védjegye, az elegancia és a nőiesség ihletett. Az üzletek és a termékek kialakításánál az európai luxusbrandeket tartották szem előtt, de az árak úgy vannak kialakítva, hogy azokat bárki meg tudja fizetni.

Most, hogy külföldre utazni nem ajánlatos a járványügyi helyzet következtében, ez kiváló lehetőség arra, hogy a hölgyek Magyarországon is beszerezhessék álmaik fehérneműjét, vagy az urak meglephessék egy különleges darabbal párjukat, szeretteiket, hiszen a VS alapítójának egyik alapelve volt, hogy ne csak a nők vásároljanak maguknak, hanem azok a férfiak is, akik kedveskedni akarnak a hölgyeknek, kedvükre válogathassanak a szebbnél szebb különleges termékekből, ajándécsomagokból, hiszen közelednek az ünnepek.
Minden korosztály megtalálja a hozzá legjobban illőt.

A kínálatból ízelítőt kaphat a www.victoriashop.eu webshopon (Facebook: Victoria's Secret Product in Budapest, instagram: victoriashopbudapest) de érdemes személyesen betérni valamelyik üzletükbe, mert ott még szélesebb a választék.

A VictoriaShop üzletek teljesen megújult személyzettel, segítőkész kiszolgálókkal segít a különlegességre vágyó vásárlóknak a megfelelő termékek, méretek és ajándékok kiválasztásában. Mindkét üzletben fokozottan ügyelnek a biztonsági intézkedésekre, ezért maszkban szolgálják ki a vendégeket és a fertőtlenítő takarítás is rendszeres.
Az üzletekben a vendégeké a főszerep!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek