Amerikában a McCafé előzi a Starbucks-ot

Jóval kevésbé hajlandóak megcsalni kedvenc kávézóláncukat a McCaféba járó koffeinfüggők, mint azok, akik a Starbucks-ba, vagy a Dunkin' Donuts-ba járnak kávéért.

Tizenötezer fős közvéleménykutatás eredményét közölte a Wall Street Journal nyomán a Slashfood.

A kutatás a rendszeres kávéfogyasztók szokásait, pontosabban hűségességüket vizsgálta. Arra jutottak, hogy míg a magukat Starbucks-osnak vagy Dunkin' Donutsos-nak vallók ötvenhárom százaléka fogyaszt alkalmanként másik láncnál kávét, addig ez a McDonald's-osok mindössze huszonkilenc százalékára igaz. A piackutatást végző cég (CustomersDNA) egyik alapítója, Dave Jankins a WSJ-nek elmondta, hogy ez az eredmény azért nagyon fontos a cégek számára, mert a kávéháború itt fog eldőlni: hogy melyik cég tudja megakadályozni, hogy az állandó kuncsaftjai egy-egy kávéra átpártoljanak a konkurenciához.

Oszd meg másokkal is!
Mustra