A Dazed örvendeztetett meg minket azzal a hírrel, hogy a világ egyik legnagyobb cége végre felhagy a reklámjaiban a női szerepek sztereotipizálásával, ami nagyjából kimerül a szexistennő kitálalja a vacsorát típusú reklámokban.
Nem sokkal azután, hogy az új londoni polgármester, Sadiq Khan bejelentette, betiltatná azokat a köztéri reklámokat, melyek testképzavart idézhetnek elő a nőknél, az Unilever is kijelentette, szakít a szexista sztereotípiákkal. A Magnumtól a Dove-ig, a Ciftől a Domestosig számos vegyi terméket és élelmiszert gyártó cég azután döntött így, hogy egy tanulmányban azt állították, a reklámokban szereplő nők alig 2 százaléka jelenik meg intelligensnek beállítva, és mindössze 1 százalékuknak van humora. Arról nem is beszélve, hogy a nők hirdetések csak 3 százalékában tűnnek fel vezető szerepben, illetve a munkahelyükön, viszont aránytalanul nagy mértékben jelennek meg háziasszonyi teendőiket ellátva.
Keith Weed, az Unilever marketingigazgatója szerint itt az ideje annak, hogy az illetékesek újragondolják és megváltoztassák, hogyan és miként ábrázolják a különböző nemek képviselőit a hirdetésekben. " A mi iparágunk évente sok milliárd dollárt költ reklámozásra, és a mi felelősségünk az, hogyan a megfelelő módon éljünk ezzel a lehetőséggel" - tette hozzá.