Ha ismerjük a DNS-ünk, az egész világ a rokonunkká válik

Egy magától értetődő evidenciára hívták fel a figyelmet a Momondo utazásszervező cég ötletes és hatásos reklámvideójában, amit itt lent megtekinthet.

Egy kísérlethez 67 véletlenszerűen kiválasztott embert kértek meg arra, hogy elemezhessék a DNS-üket, hogy megmutassák, a világ mely részéről származnak.

Természetesen mindenkiről kiderült, hogy hiába gondolta azt, hogy ő 100 %-ban valamelyik nemzet polgára, valójában a világ legalább 7-8 pontjára jellemző karaktere van a DNS-ének. A reklám mögött az az üzenet, hogy a DNS-ünket megismerve sokkal közelebb kerül hozzánk a világ, kiderül, hogy igazából mindannyian egymás rokonai vagyunk valamennyire.

Természetesen a reklámhoz egy játékot is hirdettek, a kísérlet résztvevői elutazhattak minden országba, ahonnan származnak, de az egyszeri internetezők előtt is megnyitották ezt a lehetőséget, ha elég szerencsések.

Blogmustra