
A turkálók még a válság alatt sem jelentenek veszélyt az elit márkákra, legfeljebb azok outlet üzleteire: a divatfogyasztás táplálékláncában ma is könnyen egy karitatív szervezetnél végzi a két éves Dolce&Gabbana ing – mondja a fiatal vállalkozó, aki az angol turik dömpingje idején inkább a ruhacserében látott fantáziát.
Évi többszázezer liter víz és többezer kilowattóra energia fordul meg itt, szeretjük ha meleg és világos, de szívesen spórolnánk rajta - a fürdőszoba, ahol ökológiai lábunkat mossuk.
Biciklik zárták körül a városházát, sőt, a levegőbe is felemelkedtek, mégis kénytelenek vagyunk megállapítani, hogy a kritikus tömeg még nincs meg és a morál továbbra is sántít.
Hogy kik ők és mit akarnak, senki sem tudta mostanáig: a semmiből tűntek elő, nincs politikai múltjuk, változást akarnak és átkozottul sokan vannak. Mindenütt. Ők a kulturális kreatívok.
Ez esetben nem a hapsi szinonimájáról van szó, csak a karcsú testű, hosszú farkú, pici fülű, közönséges ürgéről, amely veszély esetén felegyenesedik és füttyöt hallat – de nem elég hatékonyan, ezért segíts neki te is!
Pénzből fülbevaló, csokipapírból pénztárca, géprongyból ruha: látványos, meghökkentő, mulatságos és újrahasznosított – mindez látható lesz szeptember elejétől az Öko Desing Feszválon, amely a környezettudatosság jegyében fogant.
Szülőként szeretnénk, ha gyermekünkből boldog, egészséges, a környezetét óvó felnőtt válna. Ahhoz, hogy ez az óhaj ne csak ábránd legyen, tennünk is kell, mert a boltok és gyártók minden trükköt bevetnek a kis fogyasztókért.
Romantikus-erotikus életet élnek, mérgesek, de csak egy kicsit, és ha nem lenne a néhány lelkes természetvédő, már kipusztultak volna – így azonban olyan szépen szaporodnak a viperák, hogy hamarosan szabadon is engedik őket.
Ökostrand a Velencei-tónál - természetbarát vegyszerek, fajátékok, füstmentes-sziget, kemencés kenyérlángos