Utálja, hogy minden reklám hazudik? Ezek nem.

Nem mindennapi ötlettel futott be a jelenleg szabadúszóként dolgozó nashville-i grafikus, Cliff Dickens, aki a nagyvállalatok hazugságra épülő marketingjében látott fantáziát. A kentucky-i egyetemen integrált marketingkommunikációt és stratégiát tanult Dickens 2009-ben fejezte be tanulmányait, majd az ott szerzett tapasztalatai alapján nekilátott, és elkészítette saját, reklámszöveg-ellenes kollekcióját – írja a vicces és őszinte szlogeneket gyártó grafikusról a huffingtonpost.com.

A közvéleményét (és helyenként a szóbeszédet) tükröző, átértelmezett mondatokat Dickens heti rendszerességgel tölti fel a közösségi oldalakra, így legfrissebb munkái könnyen elérhetőek az Instagramon, a Facebookon, a Twitteren és a Tumbleren is. A HonestSlogans.com-ot mi is előszeretettel figyeljük, bár a nagy számok törvénye alapján Dickens is beleesik néha a közhelyek, vagy az elcsépelt poénok hibájába. A kollekció nagy része azonban tényleg jó és szórakoztató, megér egy kattintást.

Nem úszta meg a kifigurázást többek között az olcsóságát előszeretettel hirdető McDonalds sem, akiknek Dickens szerint inkább azt kellene írniuk a logó alá, hogy „ Mert csak 900 forintod van.”. Az IKEA is megkapta, akikről köztudott, hogy „Berakunk pár plusz alkatrészt is, csakhogy az agyadra menjünk” - ezt mindenki érti, aki legalább egyszer szerelt már össze valami bonyolultabb, tőlük származó bútort, mondjuk egy jó kis polcrendszert.  A svéd márkánál valamivel rosszabbul járt a reklámjai miatt amúgy is gyakran céltáblává váló Danon Activia, akik sokszor már kínosan nyakatekert módon próbálják szalonképesen megfogalmazni azt, amit Dickens kimondott helyettük: „ Ettől jobban megy majd a kakálás!”. Nézze meg a galériában, mit kapott tőle a Pizza Hut, a Lego vagy a Google!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Mustra