Közönségdíjas lett a cannes-i Young Director Award-on a családon belüli erőszakról szóló kampányfilm. Több mint 170 ezren nézték meg.
Korábban írtunk már Sós Bálint Háztartási balesetek című kampányfilmjéről, amellyel harmadik helyezést ért el a fiatal reklámfilmesek számára meghirdetett cannes-i Young Director Award-on. A sok megosztás meghozta az eredményét: a reklámszpot a közönségszavazást is megnyerte: egészen pontosan 170 ezer 281-en néztek meg a Youtube-on.
“Nem volt eredeti brief, ezért indultunk a test commercial kategóriában. Mivel tesztreklámot készítettünk, arra gondoltunk, hogy csinálhatnánk valamit, aminek igazi hatása lehet és később akár fel is lehet használni, ezért döntöttünk a társadalmi célú reklám mellett. Debreceni János barátom már írt korábban a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) számára egy forgatókönyvet, amelynek a szlogenje az volt: „Ne hagyd aludni a lelkiismereted”. Tulajdonképpen ez volt a brief, ami alapján megírtam a forgatókönyvet” – mesélte a munkáról a fiatal rendező. A Sós Bálinttal készült teljes interjút itt olvashatja.