Erdem x H&M: 8 perc alatt elfogyott

November 2-án reggel 9-kor debütált a H&M idei designer kollaborációja, mely ez alkalommal azt jelentette, hogy Erdem Moralıoğlu tervezett a svéd fast fashion óriásnak ruhákat.

A virágokban bővelkedő kollekcióról sejtettük, hogy nem ugyanazt a réteget fogja bevonzani, mint a giccses Versace, a közösségi médiában remekül pörgő Balmain, vagy a márkafeliratokkal gazdagon borított Wang gyűjtemény – azt viszont nem tudtuk, kit fog.

Az egy órával a szokásosnál korábbra hozott, azaz 9 órás boltnyitás előtt 10 perccel körülbelül 110 ember várta a sorát a Váci1-es H&M előtt, ami nem számít nagy tömegnek a fent felsorolt kollekciók körüli felhajtáshoz képest, de a tavalyi Kenzónál nagyobb volt az érdeklődés. Nagyon kevés ruha került az állványokra, úgyhogy tulajdonkpépp az első 20-40 vásárlón kívül másnak nem sok esélye volt beszerezni egy szép virágos szoknyát, ruhát vagy blézert. Különös volt, hogy az első rohamban nem fogytak el azonnal az apróbb és olcsóbb kiegészítők – sálak, brossok, zoknik –, de körülbelül 6 perc leforgása alatt azokból sem maradt szinte semmi.

Különlegesség, hogy eddig férfikollekciót nem tervezett Moralıoğlu, de a H&M-nél az is kapható volt: de inkább a női holmikért tolongtak a vevők. Jól fogytak a műszőrme bundák és a 79.990 forintos estélyik is: a H&M honlapja pedig órákig ki volt fagyva, mint mindig. Tehát kisebb tömeggel, de végülis nagy sikert ért el a H&M ismét, hisz a limitált kollekció valóban elég limitált lett (szinte mindenből csak egy méret volt kapható az országban) és percek alatt el is tűnt a polcokról. Délelőtt 10-kor a webes felület már elérhető volt, de ekkor már sok minden elfogyott, például a virágos ruhák és kabátok, amikből eleve kevés volt, és mostanra már tényleg alig maradt valami. 

Blogmustra