A Dolce & Gabbana bojkottjára szólította fel rajongóit a… Dolce & Gabbana. Az olasz divatház Stefano Gabbana névre hallgató, szórakoztatóbb fele valószínűleg egy évre előre bejelöli luxusnaptárjában, mikor kell leszállítania a márkával kapcsolatos legközelebbi minibotrányt. Mostanában viszonylag sűrűn jönnek a márka körüli hírverést tápláló csínytevések, Stefano pedig egyre inkább emlékeztet főállású trollra, mint divattervezőre.
A Trump elnökséget is meg lehet lovagolni
Stefano ezúttal a Trump-feleség és – még mindig nehéz kimondani – first lady Melania (egyébként elég menő) Dolce cuccait ünneplő, a rengeteg szívecskével és lelkes köszönetnyilvánítással megspékelt Instagram posztok alatt szép számmal megjelenő, de azért nem túl fajsúlyos #BoycottDolceGabbana hashtagekből próbál előnyt kovácsolni, mégpedig úgy, hogy ő maga dobta piacra a saját maga bojkottjára felszólító pólókat.
Zseni vagy idióta?
A körülbelül 52.000 forintot kóstáló pólókat akár az Egyesült Államokban a szólásszabadságot egyre inkább megkurtító, túlburjánzó politikai korrektség szülte folytonos nyilvános bocsánatkérések és bojkottra felszólítások kritikájának is tekinthetnénk, de Stafano eddigi troll-karrierjét elnézve valószínűleg csak arról van szó, hogy hiányzott már Gabbanának, hogy utálják egy kicsit, öntött tehát egy kevés olajat a tűzre. Sok ráció nincs a botrányok mögött, nehéz például mit mondani arra, amikor a nyíltan meleg divattervező először vehemensen ellenzi a melegek örökbefogadási jogait és „műanyag babáknak” hívja a mesterséges megtermékenyítés útján született gyermekeket, majd kisvártatva kijelenti, hogy ő „imádja a melegeket”, sőt az egész világot, és piacra dob egy meleg párokat örökbefogadott gyerekekkel ábrázoló kollekciót. Tényleg kezd szórakoztató lenni a dolog: vajon mivel áll elő Stefano júliusban?