Menő vagy ciki: az ügynökségi fotók mennybemenetele

Olvasási idő kb. 2 perc

A zenekaros pólók PR-ja mostanában elég rossz, a feliratos felsőkkel meg az a gond, hogy a rajtuk feltűntetett szövegek nem az igaziak, főleg, ha lefordítjuk magyarra. De akkor mi maradt? Hát, a legkedveltebb és/leginkább gyűlölt ügynökségi fotókkal díszített ruhadarabok! Bizony, stockphotot viselni még soha nem volt ilyen menő, köszönhető a kreatív szoftverekben verhetetlen Adobe-nak.

Mert az van, hogy a cég megbízta az Abby Priest reklámügynöskéget, hogy készítesen egy kampányt a stockszolgáltatásuknak, ők pedig kitalálták, hogy a grafikusok és képszerkesztők által olyan szívesen gyűlölt ügynökségi képeket pólókra és melegítőkre pakolják. (Bizony, Hide The Pain Harold, azaz Arató András sem úszta meg!)

"Szerettünk volna emléket állítani a múltnak, utoljára visszatekinteni, mielőtt magunk mögött hagyjuk ezt a korszakot egy új kedvéért. Egyes ügynökségi fotóknak kiérdemelt helye van a történelemkönyvekben, az olyan képeknek, amiket agyonhasználak, amik igazi klisék lettek, amelyeket annyian szeretnek vagy utálnak. Ezzel a limitált kollekcióval rójuk le tiszteletünket, és egyúttal megpróbálunk valami szokatlant létrehozni a műfajon belül  - nyilatkozta Abby Priest kreatív igazgatója, Oskar Hellqvist, aki reméli, hogy a szakmabeliek értékelik majd az ötletet. 

A rossz hír az, hogy az AdWeek információi csak kevesek számára lesz elérhető a stockkollekció, kereskedelmi forgalomba nem kerül. De azért reméljük, hogy az Adobe átgondolja ezt a döntést, és mi is hozzájuthatunk a pólóra nyomott klisékhez. 

Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?

Érdekességek