Lassan kezdetét veszi az őszi-téli szezon, aminek egyik első jele, hogy a celebnők már inkább a melegebb szerelésekben izzadnak a kerti és tetőterasz partikon. Az elmúlt hetekben a divatházak is elkészültek az év második felére szánt kampányanyagaikkal, mi pedig ismét készítettünk egy válogatást a legizgalmasabb és a legfurcsább munkákból.
Az előző pár szezonhoz hasonlóan idén is menőnek számított a luxusmárkáknál a szomorkodás, az alternatív arcok és idős emberek szerepeltetése, a lovak, a természetközelség és a hátat fordítás. Nagy kedvencünk többek között a Gucci tokiói tematikája, a Dolce & Gabbana nápolyi utcára kivitt modelljei, a Moschino lázadó hangvételű anyaga, a Proenza Schouler létrás ötlete, illetve a zavarbaejtő Roberto Cavalli reklám. A galériára kattintva mutatjuk, hogy ki kinek reklámoz és hogy mik a legújabb csapásvonalak a divat világában!