Naná, hogy idén sem hagyja ki a H&M az egyszerre nagyszerű és érthetetlen húzását – azaz a tervezői kollaborációját, amit az Alexander Wang, a Margiela, az Isabel Marant, a Versace, a Marni, illetve a méregdrága, hisztériát kiváltó Balmain kollekció után a Carol Lim és Humberto Leon kreatív vezetése alá tartozó Kenzo ház fog tervezni a fast-fashion óriásnak.
“A H&M büszkén jelenti be, hogy a következő designer együttműködésének partnere a Kenzo, az eleven és játékos párizsi divatház, amely a globális kultúra energiáját testesíti meg egyedi, fiatalos szellemben” – olvasható a hivatalos sajtóközlémenyben, amiből azt is kiderült, hogy már csak november 3-ig kell várnunk az izgalmasnak igérkező olcsósított Kenzo kollekcióra, ami a svéd márka 250 üzletében és online lesz elérhető világszerte.
Az LVMH tulajdonában lévő, 1970-ben alapított francia luxusmárkának nem ez az első ilyen jellegű együttműködése, korábban dolgozták már együtt a Vans-al is, az új, H&M-nek készített kollekcióból pedig remélhetőleg láthatunk majd egy kis ízelítőt a közelgő CFDA divateseményen és reméljük, hogy a kollekció tartalmazni fog majd egy-két olyan dzsungel ihletésű darabot is, ami a márka védjegyévé vált az elmúlt években.